Nasza Para Diecezjalna zaprasza!
Film „Nieplanowane”
Najmocniejszym wsparciem dla emisji filmu są:
• Udział w pokazie przedpremierowym: „Gość Wrocławski” razem z Multikinem Pasaż Grunwaldzki zapraszają na przedpremierowy pokaz specjalny filmu „Nieplanowane”. Seans rozpocznie się 31 października (czwartek) o godz. 19:00 w kinie galerii Pasaż Grunwaldzki.
• Zapisywanie się na stronie TUTAJ. To strona internetowa Multikina i w zakładce zapowiedzi należy znaleźć film „Nieplanowane” i kliknąć „chcę zobaczyć”. Może dzięki temu film wejdzie do repertuaru
Wszystko inne to półśrodki, bo po frekwencji na tych dwóch wydarzeniach sieci kinowe podejmą decyzję. To papierek lakmusowy.Film wchodzi do kin, ale to są instytucje komercyjne – jak będą widziały możliwość zysku, to film będzie wyświetlany dalej. Nie warto więc myśleć że zobaczę później, bo „później” zależy od „teraz” 🙂
Film ten, który wejdzie na ekrany polskich kin 1 listopada br., jest zupełnie wyjątkowy, a jego rozpowszechnianie jak najbardziej odpowiada działaniom podejmowanym w ramach Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Szczegóły na temat tego filmu poniżej i w załącznikach.
TRAILER FILMU
Można go udostępniać poprzez link:
https://www.youtube.com/watch? v=3D9arPJe-sE&t=1s
https://www.youtube.com/watch?
KRÓTKI OPIS
Jako jedna z najmłodszych dyrektorów kliniki Planned Parenthood w USA, Abby Johnson była współodpowiedzialna za przeprowadzenie przeszło 22 000 aborcji. Głęboko wierzyła w słuszność tego, co robiła. Tak było do dnia, kiedy ujrzała coś, co zmieniło wszystko.
MOC FILMU
“Nieplanowane” opowiada o najbardziej polaryzującym temacie naszych czasów i pokazuje kulisy branży aborcyjnej. Siła filmu jest ogromna, bo pokazuje dramatyczną transformację kobiety, która najpierw tworzyła od wewnątrz klinikę aborcyjną Planned Parenthood, a potem stała się jedną z najskuteczniejszych osób broniących życia.
Film najpierw pojawił się w USA i próbowano go blokować. Burza spowodowana zablokowaniem reklamy filmu, a później trudności dystrybucyjne wywołały z kolei debatę o współczesnej cenzurze, która otarła się o amerykański Kongres. W części stanów dochodziło do sytuacji, w których dziewczęta mogły zabić dzieci, a nie mogły zobaczyć filmu. Konta społecznościowe promujące film były blokowane.
A mimo to, odniósł sukces kinowy i ideowy.
Mocno wierzymy, że film jest szansą jakiej do tej pory w Polsce nie było. Szansą, by poruszyć tych Polaków, którzy albo są zwolennikami aborcji, albo nie mają stanowczej opinii.
“Nieplanowane” opowiada o najbardziej polaryzującym temacie naszych czasów i pokazuje kulisy branży aborcyjnej. Siła filmu jest ogromna, bo pokazuje dramatyczną transformację kobiety, która najpierw tworzyła od wewnątrz klinikę aborcyjną Planned Parenthood, a potem stała się jedną z najskuteczniejszych osób broniących życia.
Film najpierw pojawił się w USA i próbowano go blokować. Burza spowodowana zablokowaniem reklamy filmu, a później trudności dystrybucyjne wywołały z kolei debatę o współczesnej cenzurze, która otarła się o amerykański Kongres. W części stanów dochodziło do sytuacji, w których dziewczęta mogły zabić dzieci, a nie mogły zobaczyć filmu. Konta społecznościowe promujące film były blokowane.
A mimo to, odniósł sukces kinowy i ideowy.
Mocno wierzymy, że film jest szansą jakiej do tej pory w Polsce nie było. Szansą, by poruszyć tych Polaków, którzy albo są zwolennikami aborcji, albo nie mają stanowczej opinii.
PREMIERA FILMU
Absolutnie krytycznie ważny jest pierwszy tydzień od daty premiery (tj. 1-7 listopada 2019 r.). Jeśli film się obroni poprzez frekwencję – cała machina „kinowa” będzie wspierać „Nieplanowane”. Jeśli nie – film straci szansę, bo na jego miejsce wskoczą inne tytuły.
(Piszę o tym dlatego, że mieliśmy już wiele rozmów, które świadczą o tym, że ludzie chcą iść na film, ale że nie mają pojęcia, że ten pierwszy tydzień jest tak ważny. I nie ma dla nich problemu, by organizować siebie/grupy w tym czasie – tyle tylko, że musieli się dowiedzieć o tym priorytecie).
DYSTRYBUCJA KINOWA
Na ten moment film wyświetlony będzie w 100 lokalizacjach. Ta liczba ciągle rośnie, a pełna ich lista pojawia się tutaj:
Absolutnie krytycznie ważny jest pierwszy tydzień od daty premiery (tj. 1-7 listopada 2019 r.). Jeśli film się obroni poprzez frekwencję – cała machina „kinowa” będzie wspierać „Nieplanowane”. Jeśli nie – film straci szansę, bo na jego miejsce wskoczą inne tytuły.
(Piszę o tym dlatego, że mieliśmy już wiele rozmów, które świadczą o tym, że ludzie chcą iść na film, ale że nie mają pojęcia, że ten pierwszy tydzień jest tak ważny. I nie ma dla nich problemu, by organizować siebie/grupy w tym czasie – tyle tylko, że musieli się dowiedzieć o tym priorytecie).
DYSTRYBUCJA KINOWA
Na ten moment film wyświetlony będzie w 100 lokalizacjach. Ta liczba ciągle rośnie, a pełna ich lista pojawia się tutaj:
CO TRZEBA ZROBIĆ W TEJ CHWILI?
W tym tygodniu pojawiła się w Internecie strona www. NieplanowaneWPolsce.pl, na której znajdują się wszystkie materiały, które można pobrać i udostępniać dalej, po to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o filmie. Ważne, by jak najwięcej osób się zaangażowało w modlitwę i promocję.
Trzeba położyć nacisk na tydzień premiery – by zachęcać osoby do organizowania się w grupy, które odwiedzą kina. Bez względu na to, czy będą to małe grupki przyjaciół, czy całe wspólnoty, które wypełnią sale po brzegi. Ważne, by ludzie zobaczyli film i dali sygnał w kinach, że warto było. A jeśli film spodoba się widzom – to oni poniosą go dalej (co miało miejsce w innych krajach).
PLAKAT I PRESSBOOK FILMU
(w pressbooku są szersze opisy i materiały prasowe do wykorzystania)
Są w załączniku.
INNE MATERIAŁY GRAFICZNE
Są do pobrania na: https://www. nieplanowanewpolsce.pl/ wsparciepromocyjne
NAJWAŻNIEJSZE LINKI:
Trailer filmu: https://www.youtube. com/watch?v=3D9arPJe-sE&t=1s
Materiały promocyjne do pobrania: https://www. nieplanowanewpolsce.pl/ wsparciepromocyjne
Instrukcja jak zorganizować pokaz: https://www. nieplanowanewpolsce.pl/ zorganizujpokaz